Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nevím o nikom, kdo by se tu potýkal s cenzurou. Sám jsem zastáncem cenzury. Všeobecně rozšířený názor je, že vše je názor. Vědomé vymývání hlav lživými demagogiemi ale není uplatňování svobody slova, ale zneužívání vedoucí nakonec k pravé cezuře a třeba i dál, kam vedl lidi například Goebbels.

0 0
možnosti
Foto

Nu ano, například způsob, jakým často "informuje" Česká televize, je vymýváním hlav par excellence. Každý si tu demagogii představuje pod něčím jiným a potom vždy budeme nedemokraticky sahat k cenzuře jednoho či druhého názoru.

1 0
možnosti
Foto

Co jsou "staletími prověřené hodnoty"? Oni se hodnoty totiž v průběhu staletí dost zásadně mění, jako všechno ve vesmíru:-).

0 0
možnosti
MB

Zdravím.

Ano, vcelku máš pravdu ve všem. Ale položme si otázku, kde začal problém, na který upozorňuješ? Proč je v dnešní době popírána svoboda slova? Kdo kritizuje novináře, redaktory za to, že řeknou pravdu? Opravdu zkus najít počátek, impuls, který upustil to, co popisuješ.

Jinak gratuluji k A-kvízu. A pozdravuj Alenku

0 0
možnosti
Foto

Alenka loni v srpnu zemřela. Jinak díky...

8-o

0 0
možnosti
Foto

s tím závěrem naprosto souhlasím ale v úvodu jste myslím příliš pesimistický-vlastenectví rodina víra-ať už v cokoliv-vědomí vlastních kořenů-to přece nikdo nikomu nemůže zakazovat už jen proto že jsme konečně ve svobodné společnosti a za bolševika jsem si toho užili dost-problém je když se o z osobních postojů jednotlivce stane fanatická ideologie díky níž se nadřazuje nad ostatní ve smyslu-já jsem Čech a kdo je víc, já jsem běloch a kdo je víc, já jsem křesťan a tak jsem ten nejlepší na světě-pak se ze ctnosti stává fanatismus

mimochodem ráda bych vám vysekla kompliment za vaše působení v AZ kvízu-byl jste úžasnej R^ale když není štěstí na otázky tak nepomůžou sebehlubší znalosti-ale držela jsem vím palce;-)

1 0
možnosti
JL

Zřejmě máme na hrdost různá kritéria. Někdo je hrdý na to co dokázal, jinému stačí být hrdý na to co se mu pouze přihodilo. Na co sám neměl žádný vliv.

1 0
možnosti
Foto

No a není možné být hrdý na oboje? :)

0 0
možnosti
JH

J47a68n 61H28u18r50k87a

8. 1. 2019 23:23

bohužel cenzura je v dnešní době ten nejmenší nešvar ale spravedlnost pravda a soudy to je mazec zde už ani ty levárny se nesnaží zakrýt...

1 0
možnosti
Foto

R^Kdo neokusil nebo nezná konkrétní případy, neděsí se.

0 0
možnosti

A46n45n88a 77Č19e68r78n71á

8. 1. 2019 22:43

Nesmíme být hrdí na staletími prověřené hodnoty. :-/

Vy možná ano, vy jste Čech, ale já jsem Moravačka a na vlastenectví můžu zapomenout. Tak aspoň jsem lokální patriot. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Anno, jsem rodilý Brňák, ale bral jsem to jako příslušnost k ČR. Jde o princip v této věci a problematice.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Jsem obyčejný občan, který má dlouhodobý zájem o dění kolem sebe a ve světě. Své dojmy vyjadřuji jasně a slušně a doufám, že bych mohl někdy otevřít nový úhel pohledu i vám, čtenářům. Doufám, že se to povede.

Seznam rubrik